czwartek, 31 stycznia 2013

Miesięczne podsumowanie namber łan - styczeń

Czyli taki mój pomysł. c: Skoro są podsumowania na koniec roku, to czemu nie na koniec miesiąca?

I to w takich punktach będę robić.


1. Najlepsza sesja
Niewiele ich było, ale chyba zaliczę Leniwy Dzień, który zarazem był fotostory.

2. Najlepsze fotostory
Jestem rozdarta pomiędzy Plenerem z dialogami i a Leniwym Dniem. XD

3. Najlepszy plener
Bezapelacyjnie Plener z dialogami, bo to jedyny plener. XD

4. Najlepszy zakup
W sumie to żaden. Dzisiaj chciałam zrobić małe zakupy. XD

5. Najlepszy dzień
14 stycznia, chyba logiczne. c:

6. Liczba wyświetleń
No już jest ponad 1,000! I to w jeden miesiąc. c: Dzięki. <3 A dzisiaj wyłapałam takiego screena:

*nie chciało mi się dorysowywać serduszek*

Nie jest to tysiąc, ale 1,001 to zawsze coś. c:

7. Liczba obserwatorów
Jest was już 28! : DD Moim zdaniem dużo, jak na pierwszy miesiąc.
8. Liczba postów
10, razem z tym 11. Nie jest źle, w lutym postaram się, żeby było więcej.
9. Wyszukiwane słowa kluczowe
Czyli komedia uwielbiana przez wszystkich. Jednak u mnie nie ma nic takiego, pusto. XDD
10. Ogólna ocena miesiąca
Całkiem dobrze. XD
I to chyba tyle na dzisiaj. Następny post jutro/ w sobotę. ^^

5 komentarzy:

  1. Mhhm, fajnie. *UWAGA UWAGA, a teraz: 1,041 odwiedzin !* ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej 
    Nominowałam Cię do The Versatile Blogger 
    Więcej u mnie na blogu http://claudieeem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Abunia: Dziękii.
    Pokemon: O, aż tyle? A teraz 1,086! XD
    claudieem: A ja już zostałam nominowana wcześniej. XD
    Kinga: Dzięki~

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥