sobota, 15 czerwca 2013

after the storm

Witajcie.

Przez bardzo długi czas mnie nie było. Wielkich wymówek prawić nie będę, bo po co.
Jednak część tego czasu zajęła mi wycieczka. 10 dni nad morzem. Aww.

W każdym razie zastanawiałam się ostatnio na poważnie nad kilkoma sprawami. Stałym zawieszeniem bloga, sprzedażą Anciol... ostatnio w łapki wpadło mi trochę kasy. Mogłam kupić cokolwiek. Nawet nową lalkę czy nowego wiga dla Anciol lub Shiry. Kupiłam coś znacznie innego, pod wpływem emocji. A co, to się wszyscy dowiedzą za jakiś tydzień, kiedy dwie paczki z Anglii do mnie dotrą.

Enyłej.
Mam trochę starych i już zimnych zdjęć, bo z kwietnia.

Łapcie.


Kiss me sweet
I'm sleeping in silence
all alone
in ice and snow.



 In my dream
I'm calling your name
you are my love.

 
In your eyes
I search for my memory
lost in vain
so far in the scenery
hold me tight,
and swear again and again
we'll never be apart.


 If you could touch my feathers softly
I'll give you my love
we set sail in the darkness of the night
out to the sea
to find me there
to find you there
love me now
if you dare...


Kiss me sweet
I'm sleeping in sorrow
all alone
to see you tomorrow.

 
In my dream
I'm calling your name
you are my love...
my love...

 (piosenka - Yuki Kajiura - You are my love)
Tekst nie pasuje do zdjęć, prędzej do mojego humoru. XD

 Tak, właśnie teraz zorientowałam się, że podpisałam nieaktualnym linkiem.
Mądra ja.

LOOVEN, NIENORMALNY KOTLECIE (LOL, NIE WIEM CO GADAM), SZALALALLOLOLO.
<3 <3 <3
Pamiętaj, poniedziałek! XDDD

Do następnego razu, oby nie za miesiąc. Prawdopodobnie będzie to wielki śmietnik "cudownych" zdjęć z wycieczki.

Baj.
Skal

6 komentarzy:

  1. Co ostatnio wszyscy mają takie dramatyczne wpisy...?

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tu pierwszy raz i mega mi się podoba Twój blog! :)
    robisz bardzo ładne zdjecia;)
    i nawet nie waż sie usuwac bloga!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominiq: Mam bo mam, nie obchodzi mnie czy inni mają. XD
    Julia.♥: Dzięki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się zdjęci podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taka nadzieję, nie mogę się doczekać :) To i tak dobrze, ale może tam będzie lepiej ;)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥