wtorek, 5 marca 2013

Operacja: operacja

Hej. ^^
Dzisiejszy post nazwę operacją, którego celem jest operacja.
Albo była.
Nieważne.

Wczoraj dotarły chipy kupione od Usagi. Nie mogłam się już doczekać i od rana patrzyłam, czy to aby listonosz nie idzie.

I był. <3 

A teraz fotostory.
(uwaga, zdjęcia są kompletną masakrą, bo robione w środku dnia koło południa, ale nie mogłam się powstrzymać XD)

A: O-mój-Boże, co za nudy...

 A: Nawet w internecie nic nie ma. x.x

A: W telewizji też...

A: Nawet na kanale o pingwinach. Pf.


A: Nic, kompletnie nic. Muszę kiedyś zamówić lepszy pakiet z Cyfrowego Polsatu. D:

S: Hej, paczka do ciebie.
A: Do mnie?
*rozrywa*

A: Mini-mumia?

*zaniemówiła*

A: T-to są...

A: ... NOWE CHIPSY!
(tak, uwielbiam tą nazwę chipów XD)

A: Nigdy mi ich nie założysz! Nie rozkręcisz mojej głowy. NIGDY!


W efekcie i tak dorwałam się do niej, ale dziewczyna stawiała opór. : DD

CDNMND
(ciąg dalszy nastąpi może nawet dzisiaj)

6 komentarzy:

♥ ♥ ♥