niedziela, 31 marca 2013

Moc rozładowanej baterii

Tak, tak. 
Pewnie nie tylko ja poczułam ten ból, kiedy poszłam na meeta, chcę zrobić lalce zdjęcie, a tu... rozładowana bateria. <///3

I tak, nareszcie napiszę coś o tym naszym meecie.

Odbył się 23 marca w Tarnowie, zaczął się o 13:00, jednak, jak się okazało autobus się opóźnił praktycznie pół godziny i dotarłam na 14:00. Kiedy już z językiem na brodzie w tym zimnie biegłam do Maca to biegłam. XD I jak dotarłam, to od razu zobaczyłam trzy dziewczyny przy stole zawalonym różnymi rzeczami. XDD
Tak więc spotkałam się z trzema dziewczynami, z których chyba tylko jedną jestem w stanie zalinkować, mianowicie Nemi. ^^
Jak możecie wywnioskować z tytułu posta - rozładowała mi się bateria. Od razu. Dlatego też ukradłam zdjęcia Nemi z bloga. Są śliczne i możecie się nimi nacieszyć. XD

W czasie robienia tego zdjęcia jeszcze mnie nie było. 
Od lewej: Noelle Julki, Eleri Nemi i Dave Neko. : D
Nasz ulubieniec, Dave w sukience ze stocku Snow White chce przewyższyć Eleri, przy czym doprowadza Noelle do płaczu. 8)

Tulimy!

I wtedy Noelka zaczęła udawać paparazzi, bo przyszła nie lada gwiazda. XDD

A: No cześć, tu Anshi! : D

A: Hehe, nie musicie mnie aż tak witać. ^///^

Nya?

Gwiazdor Dave wygląda jak jakis aktor. : D

Śnieżka Eleri pośród bałaganu...

... i Królowa Noelle....

... oraz jej sekushii obitsowskie pozy.

I Anshi przypadkiem znalazła siostrę - Eleri. <3
Teraz będę musiała jakoś jej historię przystosować do tego faktu (Anshi z zamysłu miała być jedynaczką XD). I właśnie. Kiedyś tam pojawią się na blogu biografie, coś takiego jak ma Natchiko, bo ten pomysł niesamowicie mi się spodobał. c:

 Dobra siostrzyczka nawet wiga pożyczyła! ^^

I teraz rasowa dyskryminacja - same pullipy i ich pluszaki (no i Homura).

Dave, Noelle i ninja Uju w rogu. 8D

Karty Blódi i Snoł Łajt. ^^

Chciałabym to powtórzyć. Może niedługo, za jakiś miesiąc, kiedy będzie ciepło. Może wtedy jeszcze co najmniej jedna osoba się z nami spotka? c:

Dziękuję dziewczynom za to spotkanie i mam nadzieję, że moja nadpobudliwość was nie zabiła. 8D

Scal.


4 komentarze:

  1. Uju gdziee on się patrzył na ostatnim zdjęciu?
    Meet był wspaniały!
    Uwielbiam was! I Dziękuję :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Wig Noelle jest żałosny. TERAZ MA NOWEGO XD Wiszący hejt spadł na twego bloga.

    Szenereta

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥