sobota, 26 stycznia 2013

Liebster Blog

Na wstępie: zdjęcia z pleneru dam raczej jutro/w poniedziałek, dzisiaj nie chciało mi się obrabiać. XD

Więc. Zostałam nominowana przez Katt za co bardzo dziękuję. Cieszę się. ^^
A teraz jedziemy.

''Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.''

Cóż, będę się stosować do zasad, ale będzie problem z nominowaniem innych blogów, bo chyba wszystkie z tych, które odwiedzam były nominowane już dawno temu. XDD

Odpowiedzi na pytania:
1. Jest jakaś blogerka, którą chciałabyś spotkać osobiście?
 Oj, wiele ich jest. Z pewnością te lalkowe, które są niezbyt daleko - Jberry, Darcy, Nane.
2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Dostać się do wymarzonego liceum a potem iść na studia np. na Oxford. I mieć dużo lalek, dobry aparat i umieć rysować. XD
3. Co najbardziej lubisz rysować?
Ludzi, Zdecydowanie. W stylu mangowym i tradycyjnym. I kucyki, bo są proste.
4. Masz jakieś hobby/ zainteresowania, którym całkowicie się oddajesz?
Rysowanie, fotografia, lalki. I lubię pisać. ^^
5. Czytasz swój horoskop?
Właściwie to nie, ale uwielbiam astrologię chińską i często czytam o sobie - Kocie. 
6. Gdzie chciałabyś się wybrać?
Do Japonii, Stanów, Chin, Korei, Hiszpanii, Norwegii... dużo mogłabym wymieniać, choć tak naprawdę lubię siedzieć w swoim kącie, w domu.
7. Miałaś kiedyś sen, z którego nie chciałaś się wybudzić? O czym był?
Był taki jeden. Kiedy się obudziłam to od razu rzuciłam się po długopis i kartkę, żeby zapisać wszystko, bo potem bym zapomniała. Był on o dziewczynach, takich magicznych, w sumie trochę przypominających te z Madoki. I było kilka dziewczyn, ja byłam jedną z nich. I wykonywałyśmy zadania, były różne poziomy, jakbyśmy były w grze, np. zamek, mokradła, biblioteka itd. W sumie nie chcę zbyt wiele o tym mówić, bo chciałbym kiedyś napisać na podstawie tego snu opowiadanie. To był jeden z najbardziej wyjątkowych snów jaki pamiętam, było ich więcej, ale ten wyjątkowo zapadł mi w pamięć.
8. Chciałabyś mieć w swoim posiadaniu Death Note?
I tak i nie. Są osoby które są złe, ale gdyby użyć na nich Death Note'a sami stalibyśmy się źli. Ale byłoby ciekawie. XD
9. Co sądzisz o kucykach?
 Haha, uwielbiam. Wczoraj skończyłam 2 sezon MLP:FiM. <3  I przeczytałam fanfic Silent Ponyville, w którym się zakochałam i dzisiaj biorę się za Silent Ponyville 2. XD
10. Popatrz! Dobrnęłam do dziesiątki! I szczerze mam dosyć...
Nie dziwię ci się. XD
11. Mogę Ciebie w jakiś sposób rozśmieszyć? :>     
Przebierz się za Pinkie Pie i zrób przyjęcie! : DD
 Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
2. Lubisz czytać fanfiki?
3.  Masz jakiegoś zwierzaczka?
4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
5. A ulubiony przedmiot szkolny?
6. Wolisz kręcone włosy czy proste?
7. Jaki kolor ścian jest w twoim pokoju?
8. Kiedy masz ferie? 
9. Laptop czy komputer?
10. Gdybyś mogła/mógł zmienić kolor włosów i oczu to na jaki?
11. To było nudne, nie?
A nominuję wszystkich, którzy się nudzą, chcą lub jeszcze nie byli nominowani. c:  *bo nie wiem kogo nominować, hah*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥