poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie bez podsumowania

A dlaczego? Bo właściwie nie mam nic do podsumowania. Przynajmniej lalkowego. Dlatego zrobię takie ogólne podsumowanie.

- Poznałam świetnych ludzi, a wcześniej miałam dobrych znajomych tylko w Internecie;
- Nauczyłam się wielu nowych rzeczy i bardzo poprawiłam swój poziom angielskiego;
- Ostatnio zaczęłam lepiej rysować;
- I oczywiście kupiłam pullipa! <3

A jakie mam życzenia i postanowienia noworoczne? 2 lalki. I może jedno tamagotchi. Więcej mi do szczęścia nie potrzeba.

Wszystkim życzę szczęśliwego Nowego Roku, wielu lalek i funduszy na wszystko, co wam niezbędne.

♥ 

EDIT:
Nudziło mi się i zaczęłam robić na drutach szalik dla pullipa. ^^ *z ubrankami dam sobie chwilowo spokój* Nie chce mi się szukać wymiarów, a mam gdzieś na komputerze zassany z DollyWiki obrazek z wymiarami ciałka typu 4, ale nie chce mi się go szukać. *och, co za leń*

9 komentarzy:

  1. Ja też planuję na ten rok dwie lalki c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My chyba myślimy tak samo. Podobne lalki się nam podobają i w ogóle~ XD

      Usuń
  2. Czekam na Twoją pierwszą lokatorkę z wielką niecierpliwością i myślę, że będzie jej u Ciebie dobrze.
    Niech ona przyjdzie niedługo noo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Mam nadzieję, że przyjdzie w miarę szybko. c:

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać Twojej nowej lokatorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku ♥ Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę inna, zapytam o tamagotchi xD jakie planujesz?:3
    No i oczywiście gratuluję zakupu, śliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim. <333 Loo, właściwie to nie planuję konkretnie. EnTama albo P's. XD Osu robi mega wyprzedaż, ale jednak się nie skuszę, oszczędzam na wiga. XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥